sobota, 7 maja 2022

Postcrossing

 Od jakiegoś czasu jestem zarejestrowana w serwisie społecznościowym Postcrossing. Idea tego serwisu polega na wysyłaniu pocztówek do ludzi z innych krajów znajdujących się na różnych kontynentach. Po zarejestrowaniu się musiałam wskazać, że chcę wysłać do kogoś pocztówkę. Serwis wylosował mi osobę spośród wielu zarejestrowanych ludzi i otrzymałam adres do wysyłki. Kiedy moja pocztówka dotarła do adresata, po jakimś czasie otrzymałam pierwszą pocztówkę w ramach Postcrosingu, a dotarła do mnie z Czech. Wysłałam kilka pocztówek, natomiast do mnie dotarło osiem. Poniżej przedstawiam ich skany. 


1. Czechy.


2. Holandia.

3. Ukraina.

 

4. Kartka z Japonii przedstawiająca zdjęcie kota.


5.  Pocztówka wielkanocna z Niemiec - dotarła do mnie w tym roku, w okolicy Wielkanocy.


 6. Bangkok w Tajlandii.

 
 
 7. Nowy Jork w USA.
 

 

8. Finlandia.

 

2 komentarze:

  1. Kiedyś też bawiłam się postcrossingiem, ale niestety podwyżki cen opłat pocztowych zdecydowanie mnie zniechęciły.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń